Mag ik even eerlijk zijn? Ik hou niet van voetbal. Ik vind het een stom spel, ik vind dat de spelers veel te veel geld krijgen en ik vind het ontzettend ontiegelijk irritant dat letterlijk alles en iedereen momenteel gedomineerd wordt door een bal die ergens op de wereld wel of niet heen en weer … Meer lezen over Anti-voetbal-boeken